PRESSRELEASE

Nordea Open nominerad till ”Årets Marknadsförare” i Nordvästra Skåne.

PRESSRELEASE

Nordea Open nominerad till ”Årets Marknadsförare” i Nordvästra Skåne.

Genom Marknadsföreningen i Helsingborg och Näringslivsgalan har Nordea Open i år nominerats i kategorin ”Årets Marknadsförare”.
Rösta kan ni göra via länken nedan:

https://site.bonniernewslocal.se/mih/#marknadsforare

Introduktion

Priset tilldelas den aktör som stått för något extraordinärt inom marknadsföring, kommunikation eller reklam. Det kan handla om ett helt nytt sätt att kommunicera, en kampanj med hög effekt, en unik och kreativ idé eller enträget insiktsbaserat och långsiktigt arbete som gett resultat.

Nedan kriterier är vägledande:
• Uppnått goda resultat i förhållande till gjord investering
• Visat på bredden inom marknadsföring och kommunikation
• Inspirerat andra till bättre marknadsföring genom att visa kunskap, mod och kreativitet i er kommunikations

Motivering

Med sin synlighet i alla mediekanaler har Nordea Open verkligen satt Båstad på kartan som en av de mest spännande sommardestinationerna.
Inte bara har Nordea Open hållit i gång sommar-Båstad, det har också blivit själva hjärtat av detta fantastiska evenemang. Besökare från när och fjärran har flockats till Båstad för att uppleva den unika atmosfären och den höga kvaliteten på tennisen som erbjuds. Spelare, fans och medier från hela världen har samlats i Båstad. Det är en plattform där tennisens stjärnor kan lysa och där nya talanger kan upptäckas. Det är ingen överraskning att turneringen fortsätter att växa år efter år. Med sitt innovativa koncept av att kombinera herr- och damtennis i en och samma turnering har Nordea Open verkligen tagit tennisvärlden med storm. Det stora internationella intresset för tennisen i Båstad är en tydlig indikation på turneringens framgång.